måndag 4 april 2011

Jag är tillbaka

Nu är jag tillbaka efter en intensivkurs i Stockholm. Här har skrivits så mycket att jag har träningsvärk i högerarmen. Ja, jag skippade att ta med datorn och tur var väl det, jag hade fått ännu ondare om jag skrivit på den. Trevlig lokal, men inte anpassad till datorer. Nu har jag precis kommit hem från stationen och är yr och tänker lite kasst, så jag kan inte redovisa så bra för helgen. Förutom att jag utöver kursen även hunnit träffa goda vänner som jag saknat. Nåväl, flera andra bloggare var på kursen och en har skrivit om den och lagt upp bilder. Här är en som jag är med på. Det syns inte så bra, men jag är den korta i mitten längst bak. Och här hittade jag ett inlägg och en bild till. Jag är fortfarande längst bak i mitten.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Vad trevligt att ha dig tillbaka!

Den besatta sa...

Tack för trivsam fikastund, kul att ses! Nu måste jag läsa pågående måste-böcker fortfortfort så jag kan börja på din!