torsdag 30 juni 2011

Bara njuter

Ja, vad annat kan man göra dessa dagar än att njuta till hundra procent? Snart kanske jag t.o.m. har glömt av all snö från i vintras. Och våra härliga tolv grader i huset ... Jag hoppas verkligen att hela min lekamen är genomvarm innan hösten kommer. Och att inte en snöflinga faller i vinter. Och att det inte går under nollan en enda dag. Alltså, jag klarar inte av kyla! Oj, nu drog jag upp hemskheter, dåligt av mig. Vi ska bara njuta, njuta njuta av dessa dagar! Dessutom har jag fått ett fantastiskt jobberbjudande! Mer om det senare. :)

3 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vad spännande med jobberbjudande. Jag hoppas att det slår väl ut :) Och så hoppas jag att vintern är långt, långt borta. Nu är det sommar!!!

Sofie sa...

Spännande! Jag håller tummarna för att allt går vägen för dig!

Hanna Lans sa...

Spännande är vad det är! Och sommar är det också!

Sofie: Tack för tumhållningen!