fredag 5 augusti 2011

Idag ska vi fika!

Klockan 14 på Botaniska. Caféet Paviljongen. Tyvärr verkar det bli dåligt väder, så det blir väl inomhus. Med några vilda barn. Vi får se hur det går. Ordentliga regnkläder så att de kan leka kurragömma mellan alla vackra träd och buskar? Jag tar i alla fall med lite extra pengar för eventuella plantinköp. Jag är alltid på jakt efter fler blommande plantor till vår trädgård.

I ett avsnitt i mitt senaste manuskript, sitter en av huvudkaraktärerna just på detta café och smider planer. :)

Uppdatering: Tjohoo, alla barnen är bortleasade!

4 kommentarer:

camillos sa...

Jag kommer! Utan barn. =)

Hanna Lans sa...

Lyckost! (Närå, men om vädret tillåter fika på filt vid lekplats, så blir det så mycket enklare när man har barn med spring i benen.)

Hanna Lans sa...

Förresten får jag fortfarande inte till det med videoklippet från YouTube...

Duktiga Tjejen sa...

Lyllo er, med eller utan barn! Önskar att jag också kunde vara där, vilken inspiration! Istället sitter jag på jobbet med en kopp kaffe. Låtsas att jag är med er kl.14 :)