torsdag 17 november 2011

Snart halvvägs

Jag kämpar på med mitt NaNoWriMo-manus. Snart har jag kommit halvvägs, men ligger fortfarande efter. Visserligen kommer det bli en bok ändå, så jag borde inte vara stressad av "tävlingen" men det är jag ändå. Jag gillar ramar och jag gillar tidspress. Idag har Elsie hittat något spännande på vinden ...

Funderar över ett enkelt misstag som jag gjorde idag. Varför jag gjorde det och om det går att förmildra det hela något. Det där med att älta ligger inte riktigt för mig, men tydligen ska jag älta just idag. Misstag är aldrig roliga, även om det i det här fallet var ganska så obetydligt.

3 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Jag sköt min son av misstag. Ditt misstag kan omöjligen varit lika allvarligt, så släpp det...

Anneli Stålberg sa...

Älta och lämna! :)

Hanna Lans sa...

Jag vaknade med ångest kl 2 och försökte lösa min ångest genom att spä på den med ännu mer ångest. Väldigt konstruktivt ...