måndag 9 januari 2012

En kär utmärkelse

Åh, det här med utmärkelser är ju så trevligt! Om man får den med motiveringen att jag är en mycket inspirerande och driftig egenutgivare som har ett stort socialt engagemang. Så är det ännu trevligare. Mitt engagemang i min omvärld kommer nog aldrig att svalna och vad gäller att skriva böcker så gäller detsamma. Kan jag kombinera de två så blir det fire-works!

Jag skulle vilja skicka den här awarden till alla som har gått med i Egenutgivarna på Facebook och som förhoppningsvis också går med i http://www.egenutgivarna.se/ när Joanna kommer hem så att vi kan registrera ett konto för föreningen. Då kör vi så det ryker!

8 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Ville klicka på LIKE-knapp... *skadad*

Anonym sa...

Stort grattis till utmärkelsen!

Anonym sa...

När jag nu ser att duktiga tjejen varit här vill jag passa på att säga att jag försöker läsa hennes blogg men direkt (efter sådär en halv sekund) kommer "errorskylt" över hela fönstret och varnar för att gå ut på den websidan. Så jag kan inte läsa :-( Någon som har svar, råd eller tips?

Ninas skrivarlya sa...

Grattis till utmärkelsen. Det är alltid lika skoj att få! :)

Anneli Stålberg sa...

:)

mamman sa...

Blir glad:)

Joanna Björkqvist sa...

imorgon sätter vi oss på planet, men du vet den där tidsskillnaden du nämner i inlägget efter detta gör att vi inte landar hemma förrän onsdag em! Men då!!!!

Och grattis till utmärkelsen!

Hanna Lans sa...

Tack alla!

Hör av dig Joanna, så fixar vi konto pronto!