onsdag 29 februari 2012

Efterlysning

Jag fick ett telefonsamtal i måndags. Ett samtal som kändes mycket viktigt. Helene, som personen som sökte mig heter, lämnade ett meddelande, men jag kan inte höra vilka mittsifforna är! Eniro visar inga träffar på namnet. Jag har försökt höra av mig till bekanta till Helene, men inte fått napp. Så, nu kör jag en efterlysning här istället:

Helene L! Om någon som var på Bokeripartyt i söndags och som känner Helene, eller om Helene själv kanske läser här, hör av er! info@berghemforlag.se eller numret som stod på mitt visitkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen! Ett tag sedan jag var här hos dig!
Har du någon ny bok på gång?
Kram!

Hanna Lans sa...

Hej igen!

Jag har inte mindre än tre böcker på gång ...! Vi får väl se hur många jag hinner få ut i år. Hur går det för dig?