onsdag 15 februari 2012

Tisdagen

Hello out there, alla ni som firade Alla Hjärtans Dag! Inget rosenrött här alls. Sonen är hos sin pappa och telefonen var avstängd. Suck. Firade ensam genom att titta på TV en massa timmar utan minsta lilla våld. Tidigare på dagen möblerade jag om i matsalen på en av förskolorna. Tog hjälp av de starka grabbarna som jobbar där och vips hade tio ben under en lång bänkrad pulvriserats. Det var ju inte riktigt meningen. Men det blev toppenbra i slutänden. Önskar jag kunde ta ett före och efterkort. Bästa arbetsgivaren var på plats och suckade bara lite över benen. Bra, då är jag välkommen tillbaka idag också. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du ändå är välkommen tillbaka idag. :-)

Joanna Björkqvist sa...

Så länge de pulvriserade benen inte satt på förskolebarnen, så var det ju inte någon större fara! ;)

Duktiga Tjejen sa...

Inget rosenrött här heller. Men jag spydde faktiskt inte på hela dagen! Kanske har jag blivit lite bättre?!

Hanna Lans sa...

Joanna och Helena: :)

DT: Jag håller tummarna för att du är igenom nu!