torsdag 17 maj 2012

Kommentarer

Det finns vissa bloggar där jag inte kan lämna kommentarer. Både Wordpress och Blogspot, fast majoriteten är WP. Enda sättet för mig att kommentera är att svara på någon annans kommentar, men de inställningarna har ju inte alla. Och det spelar ingen roll om jag läser i Chrome, Explorer eller Firefox. Trist det där, att kunna läsa men inte kommentera. Undrar ju då också om det är samma sak med min blogg för vissa?

Funderar för övrigt på att förflytta mig till annan blogg. Vi får se efter helgen.

Hoppas ni får en fin Kristihimmelsfärdshelg allihop!

4 kommentarer:

Perny sa...

Har du haft problem i min blogg? Vill veta om det är problem så jag kan se om det är något jag kan rätta till.

Apropå kommentarer så har jag nu länkat inne i inlägget om du vill hitta artikeln.

Linnéa i Colorado sa...

Jag vet varför! Dina kommentarer hamnar ibland bland "junk" och om WP bloggaren så inte märker dem som Icke Spam så kan du kommentera igen. (Nästan alla dina kommentarer hos mig hamnar där)
Samma sak händer för mig.

Anonym sa...

Om du själv har haft ett WP-konto tidigare, kan det påverka. Då får du testa att fylla i en annan e-postadress när du ska kommentera. Vet inte vad WP håller på med, men en kompis till drabbades av detta - och trodde att jag hade blockerat henne!
Jag själv har jätteproblem med att kommentera på B-bloggarna, så vi får se om detta går fram...

PS Läser din bok just nu, är precis i början. Det jag läst hittills bådar gott.

camillos sa...

Jag har också hört om folk som haft svårt att kommentera hos mig, mycket irriterande.
Hoppas du också får en fin kristi-flygare-helg!