söndag 6 maj 2012

Vilken dag!

Vem hade kunnat ana hur bra det här bloggforumet skulle vara? Javisst, flera bra föreläsare, men det vet jag enbart på hörsägen, inte för att jag själv hört någon av dem. Men nu ni! Från kl 13 till kl 19 har jag suttit som ett ljus. Jag har skrattat rakt ut i luften, högt, jag har applåderat och jag är peppad! Tjejer på 21 år har den förmågan tydligen. Jag önskar att jag hade träffat dem då, när jag var 21. Jösses, vad jag hade kunnat ställa till med. Eller så var jag inte mottaglig då, men är det nu för att jag genomlevt saker och ting och fått perspektiv på mig själv? Who knows. Bra var det i alla fall. Hetero som jag är har jag trots det blivit lite kär i Blondinbella. Av alla människor ... Vilken tjej! Hela hon var ett knippe positiv energi som hon glatt delade med sig av. Vem hade trott det? Länk till hennes Twitter med foto på oss i publiken. (Jag sitter i mittgången till höger och har en orange jacka över knäna. Ni ser mig va? Inte?)

Nåväl. Här lite skojiga bilder från Clarion Hotel Post.


 Körsbärsskulptur gjord av rosor



 Lampa av kedjor. Kanske måste jag göra en sådan



Jag på toppen av lyxen


 UnderbaraClara i mitten. Hoppas hon fick min present som jag tog med. Japp, sådan är jag.



I Göteborg vet man hur man gör en räkmacka. Även en glutenfri sådan, jippi!



Kortaste kjolen och mesta energin!

11 kommentarer:

Sofie sa...

Vad kul det verkar ha varit, jag måste börja blogga!

mamman sa...

Du satt lite väl långt bort men kappan syntes i allafall! Många kvinnor i publiken:)

Hanna Lans sa...

Den uppmärksamme ser att jag nu äntligen ä-n-t-l-i-g-e-n kan sätta upp mitt hår!!

Ja, det var verkligen kul att vara där. Mamman: Det var för kvinnor ju!

Joanna Björkqvist sa...

Jag såg dig! Och Blondinbellas kjol är präciiis lagom lång - har aldrig längre själv! ;)

Vad kul att det var bra!

Duktiga Tjejen sa...

Vad roligt! Och förresten, kommer du till Sthlm något? Jag är ju sjukskriven nästa v med, om det är då du kommer (med reservation för måendet. Har mått PISS i helgen).

Anneli Stålberg sa...

Åh vad härligt och inspirerande det låter!

spiderchick sa...

Det var riktigt roligt och inspirerande :-)

Andra intryck sa...

Vad roligt, där hade jag också velat vara!

Hanna Lans sa...

Fantastiskt, mer sådant här till folket!

NEWYORKMAMMAN sa...

Vad snygg du ar!

Hannasominteorkarloggain sa...

Tack!!