lördag 10 augusti 2013

Summer night

And the living is easy ... Eller, nä, det var inte mitt liv det sjöngs om nej. Men idag har jag i alla fall tagit en sväng till gamla prästgården nära mina föräldrars sommarstuga och fyndat ett par byxor och en sarong. Byxorna kommer användas flitigt trots att grönt inte är min favoritfärg, och den orangerosa sarongen håller i detta nu på att förvandlas till lampskärm! Ni andra njuter kanske av Way Out West, eller av kräftor på grannens altan. I alla fall om jag får tro alla era FB-uppdateringar.


7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Inte min facebookuppdatering, för den lyser med sin frånvaro. Det räcker med att läsa alla andras för att känna att man fått en redig dos kräftkalas.

FINA byxor!

Åsa Hellberg sa...

Nä, det är inte min uppdatering heller. Jag städar.

mamman sa...

Himmel vilka fina byxor o så matchande till möblerna :)

Hanna Lans sa...

Javisst är de fina! Det är nog det rosa i dem som gör att jag står ut med att de är gröna. :)

Hanna Lans sa...

Nu kom jag på att titeln på låten väl är "Summer time" inte night. Nåväl.

Anna Granström sa...

Coola!

Nej du, inget skoj här. Kämpat med barnets jetlag som inte blivit det minsta bättre på sex dagar. Han är uppe HELA natten och jag är ett vrak och vill bara komma tillbaka från den här västkustskits-tiden!

Hanna Lans sa...

:)

och

:(