onsdag 18 december 2013

Borttappat kapitel

Men först vill jag börja med att skrika ut hur himla ful jag är idag och hur ruskigt oerhört ful jag är när jag cyklar. FUL! Det är insidan som räknas och yadayada, men jeez, FUL är inte roligt att vara.

Så, med detta sagt går jag raskt över till det viktiga: Hur länge ska man leta efter ett borttappat kapitel? Jag har skrivit det på vanligt papper och lagt på ett bra ställe. Numera är faktiskt inget ställe bra förutom i datorn. Det glömde jag bort, och nu är kapitlet borta. Säkerligen var det kapitlet det bästa jag någonsin skrivit, tror ni inte ...?

3 kommentarer:

Kati sa...

Åh nej, är det en sån dag? :( Det finns säkert någonstans, så oroa dig inte. Just Keep Calm and Keep On Searching.

Hanna Lans sa...

Den som söker hon ska finna ... ett annat borttappat kapitel. Faktiskt så borttappat att jag helt hade glömt av det. :) Det andra får jag leta vidare efter.

Andra intryck sa...

Jo, säkerligen det bästa du skrivit! Har du hittat det?